Ugrás a fő tartalomra

Egri hafla, mosonmagyaróvári workshop, Maribor ATS Meeting

Annyi mindent tudnék írni az elmúlt időszakról, de ahogy az lenni szokott, ha több a történés kevesebb az idő a bejegyzésekre.
Nagyjából összefoglalva:
Megvolt az I. Egri Törzsi Hafla. Egerbe hat éve minden évbe valahogy leugrunk Nese barátnőmmel Szajlai Johannához (Tribelly). Alapvetően Johanna szokott minket meghívni, saját rendezvényeire és az az után következő afterezésre, amikről tudnék mit mesélni, de nem annyira tartozik ide. Idén azonban kicsit máshogy alakult a helyzet. Dodek Szilvi és a Ya Habibi Tribal szervezkedett Joós Judittal közösen, amire szintén örömmel mentünk Nesével és természetesen Johannával együtt. Az egész hétvégét együtt töltöttük, kezdve Joós Judit ATS workshopjával, folytatva az I. Egri törzsi Haflán való fellépéssel, majd a már hagyományosnak mondható afterezéssel Nesével és Johannával. (a fotó sokat elárul) Aztán csak Nesével őrült helyzetekben. 
Sokat gondolkoztam feltegyem e a videót a fellépésről, mert nem sikerült az elvárásaimnak megfelelően. A hely kihívásaival nem tudtam megbirkózni. Tanulságnak nagyon fontos volt azonban, hogy az éttermi tánc és a színpadi tánc között akkora a különbség, hogy számomra egyértelűvé vált, az elsővel nem tudok mit kezdeni. Ha étteremben van az a színpad és képez némi üvegfalat a nézők és köztem az is teljesen rendben van, de ha nincs, az egy olyan szerepet követel, amivel nem tudok azonosulni. Alkati kérdés. Van akinek mindkettő remekül megy. Nekem nem. Pedig aaanyit készültem rááá. Na de sebaj! Mégis feltettem íme egy részlet:



Beszámolót itt olvashattok az egészről. (kattints!)

A hétvége további részét jelképező fotónk pedig:


Az ezt követő hétvégén Joós Juditékkal Mosonmagyaróváron jártam és beugrottam egy törzsi fúziós workshopot tartani. Nem volt sok időm felkészülni rá, de nagyon igyekeztem. Mivel nem tudtam milyen szintű emberek jönnek össze és általában ilyenkor vegyes a felhozatal, olyan workshopot raktam össze, ami nem annyira a törzsi fúziós technikákról szól, hanem módszertani. Olyan módszercsokorral készültem, amit bárki fel tud használni szinttől függetlenül arra, hogy fűszerezze, hatásvadász elemekkel lássa el saját táncát. Ezekből összeállt a végére egy egyszerű kis kombináció ami közben gyakoroltuk ezeket a módszereket. Íme egy részlet:



Csodálatos nap volt. Beszámolót róla itt olvashattok. (kattints!)

A nap további részét pedig ez a fotó jelképezi a legjobban (Bogi is velünk jött, ami nekem külön boldogság):


Közben a csoportom is nagyon készül az I. Esztergomi Törzsi Haflára. Alakul az első kis koreográfiájuk, már megvan az anyag az első fellépőruhához. 
Pénteken irány Maribor ATS Meeting! Sűrű ez az év, nagyon táncos...és csodálatos! Tele hálával, mert engem most mindez átsegít egy nehéz életszakaszomon! 
Csak legyen időm feldolgozni az adatokat! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Miért szűnt meg a Sweet Ginger?

Ezt a kérdést többen is feltették nekem, ezért gondoltam válaszolok részletesen és igyekszem úgy, hogy a tanulságos részét ti is megkapjátok. 2001 óta táncolok és 2005 óta tanítok hastáncot. Az elmúlt közel 20 év alatt számtalan csoportom alakult ebből az egyik legnagyobb veszteség a Babylon Bellydance Company volt, amit Sarkadi Eszter Mirkával vezettünk. Nagyon aktív, inspiráló és sikeres évek voltak ezek Mirka Indigó stúdiójában. Mirkával: Akkoriban a budapesti három csoportom és vidéki két csoportom tanítványi száma hatvan fő fölött volt. Sokat dolgoztam azért, hogy eljussak odaáig. De az ellenerők - akiket ez csöppet sem érdekelt - még keményebben dolgoztak. Olyan ez, mint amikor megszületik valaki és kialakulóban van az immunrendszere. Nem futhat el vagy hátrálhat meg, meg kell küzdenie különben minden elvész. Ha sikeres vagy bármiben is az ellendrukkerek meg fognak jelenni. Akkor - ma már tudom nem kellett volna - én feladtam a küzdelmet. Nem értettem mi történik velem. Egy napon

Márciusi workshop

A márciusi workshopon Burkus Dávid színpadi jelenlét és belső béke című workshopjával fogja segíteni fejlődésünket. Dávid általában gyerekekkel foglalkozik de ismervén őt azt gondolom nagyon hasznos két órában lesz részünk. Külön csak az ő részére is lehet jönni, de jelentkezni szükséges a debreceninelli@gmail.com-on. Várunk mindenkit szeretettel!

Új kezdő táncórák Esztergomban

Ha még eddig nem hallottál volna róla, akkor elmondom, hogy Esztergomban létezik egy Sweet Ginger nevezetű törzsi fúziós tánccsoport. Most lehetőséged nyílik kapcsolódni ehhez a női közösséghez. Keresem azokat a nőket, akik szeretnék valódi, női minőségük sokszínű rétegeit megélni egy olyan világban ahol erre kevés lehetőség adódik. Olyanok, akiktől távol áll a felszínes pop kultúra, akik vágynak a táncra, de nem zumba és nem "dizsi" kategóriában.